Werkwijze

Wanneer je ervoor kiest om je woning met ons te verkopen, kies je ervoor om zelf actief te helpen bij de verkoop. Je onderhoudt zelf het contact met potentiële kopers en geeft zelf de rondleidingen. Tijdens het gehele verkooptraject kun je op ons terugvallen als je vragen hebt en staan wij je bij met advies. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon toegewezen.

Als je huis te koop staat, komen reacties van geïnteresseerden direct binnen in je account. Je weet hierdoor precies hoe het ervoor staat met de verkoop van jouw huis. Bovendien bepaal je zelf hoe je de rondleidingen wilt geven en wat je de mensen wil vertellen. En als de woning verkocht is, heb je flink wat geld bespaard, want wij rekenen geen kosten bij de verkoop.

Lees hieronder hoe je in 3 stappen de verkoop kan starten en je huis te koop kunt zetten.

Stap 1 - Voorbereiding
Kies een pakket en plaats je bestelling. Afrekenen kan via onze beveiligde website met iDEAL, MasterCard, Visa, Maestro, PayPal, Giropay, Mister Cash en Sofort Uberweisung. Nadat je betaling ontvangen is, kom je terecht in je persoonlijke account (omgeving) binnen onze website. Je kunt nu direct verder met stap 2.

Stap 2 - Advertentie opstellen
Binnen je account kun je meteen aan de slag met het opstellen van de advertentie. In zes stappen kun je de gegevens van de woning opgeven. Het zijn voornamelijk gesloten vragen waar een of meer opties gekozen kunnen worden. Nadat de stappen doorlopen zijn, kun je een voorbeeld bekijken en indien gewenst aanpassingen aanbrengen. Wanneer de advertentie naar tevredenheid is opgesteld klik je op 'publiceren' en bent u klaar met deze stap. Je hoeft niet direct alle stappen in te vullen. Je kunt ook op een later moment inloggen en weer verder gaan.

Stap 3 - Gegevens verwerken
Nu de advertentie compleet is, gaan wij voor je aan de slag. Er wordt een afspraak ingepland om de woning op te meten. De afspraak wordt doorgaans binnen 1 werkdag ingepland en duurt ongeveer 1 uur. Nadat de woning is opgemeten, worden de plattegronden opgesteld. Hierna wordt de woning binnen 2 werkdagen op Funda geplaatst.

Foto's
Heb je gekozen voor professionele woningfotografie? Dan wordt er binnen 1 werkdag na het plaatsen van de bestelling contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen. Afhankelijk van je agenda kunnen de foto's al binnen 5 werkdagen gemaakt worden. In de tussentijd kun je vast aan de slag met het opstellen van de advertentie. Nadat de fotograaf geweest is, ontvangt je de foto's en kun je deze toevoegen aan de advertentie.

Mijn huis staat te koop, wat nu?
Je hebt nu de grootst mogelijke publiciteit op Internet met een plaatsing op Mijnhuisverkoopikzelf, Funda, Huislijn, Koopwoningen, ZAH en Trovit! Reacties van potentiële kopers, komen per e-mail binnen. Houd je mailbox dus goed in de gaten! Je neemt zelf contact op met geïnteresseerden en plant zelf afspraken in voor bezichtigingen.

Wijzigingen
Nadat de woning geplaatst is, kun je via onze website wijzigingen aanbrengen in de advertentie. Met uitzondering van het adres en het type woning kan alles aangepast worden. Wijzigingen worden kosteloos verwerkt op alle websites, inclusief Funda.

Verkoop uw huis zelf en bespaar duizenden euro's!

Loading...